Verzending & Retouren
Wat is de leveringstermijn?
Bestelling- (en) kunnen afgehaald worden in "Winkel vol Winkels", Dosko Volley neemt contact op wanneer de bestelling gearriveerd is.
Producten die op de website worden aangeboden zijn niet uit voorraad leverbaar.
Na ontvangst van uw bestelling en betaling wordt uw order, tesamen met de overige orders verzameld. De groepsaankoop zal plaatsvinden op de aangegeven data.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor uw bestelling worden geen verzendkosten aangerekend.
Kan ik een bestelling terugsturen of ruilen?
Bestelde kledij kan niet gerouterneerd of gerefund worden; er kan enkel geruild worden in geval van een onjuist of beschadigd artikel.
Mocht u hier nog vragen omtrent hebben, aarzelt u dan zeker niet contact met ons op te nemen via:
Omwisselen (ruilen)?
Ruilen kan in volgende gevallen:
Verkeerd artikel?
Verwittig ons binnen de 14 dagen na ontvangst
Beschadigd artikel?
Verwittig ons binnen de 14 dagen na ontvangst
Wilt u een artikel ruilen?
Dan vragen wij u het volgende stappenplan te volgen. Zodat wij uw verzoek zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen.
Meld dat u een artikel wilt ruilen via mail (doskovolley@outlook.com),
vermeld het gewenste artikel, de kleur en maat. Na ontvangst en goedkeuring, stuurt Dosko Volley u een bericht via e-mail
indien Dosko Volley uw zending goedkeurt wordt het nieuwe artikel, besteldt bij de leverancier.
Voorwaarden: ruilen
- ongebruikt
- onbeschadigd
- originele verpakking
- etiket moet nog aan kledij bevestigd zijn
- max. 1 keer ruilen of retourneren per bestelling
Dosko Volley houdt zich het recht om retouren te weigeren en het bedrag niet terug te betalen, wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld anders dan die van Dosko Volley of de leverancier van het artikel zijn beschadigd.